pátek 21. července 2017

Můj druhý den s akvarelem...

... tedy pro upřesnění - noc...

... zkusila jsem si sice nejdřív rozmočit pár kaněk a udělat pár zkušebních tahů štětcem, jak jsem našla na netu v různých tutoriálech, ale asi po 15ti minutách jsem to vypla, počítač zaklapla a pustila se do toho po svém. To je moje potíž, já se do všeho prostě musím pouštět svojí cestou "pokus omyl"... a všechna ta úskalí porážet za běhu... v návodech se občas ztrácím a pod náporem informací mě zachvacuje panika, že tohle asi nikdy nezvládnu... Stejně tak docela nerada maluji podle předloh, protože moje ruka už je naučena jinak a chce si vždycky jít svou cestou :)...

... a tak ji nechala jít aji tentokrát...
... proto prosím tady nečekejte žádné odborné rady, ty rozhodně ráda přenechám těm, kteří na to mají kvalifikace ;)... toto je jen o mých cestách, které někdy jsou zbytečně krkolomné ;)

... akvarel mě dostal... naprosto mě pohltil...
... hned po prvních tazích je jasné, jak velký rozdíl je to od olejomalby... stačí jeden špatný tah, špatné namíchání barev, stačí víc vody a je to mžik, kdy se barva rozpije úplně jinak jež potřebujete... a můžete začít znovu... (olejomalbu můžete opravovat, přemalovávat a předělávat třeba milionkrát...)... proto jsem docela ráda, že jsem se do akvarelu pustila až teď, kdy je ruka trochu jistější...

... a tady můj první pokus akvarelový...
... nevím proč jsem musela začít zrovna obličejem, že jsem si nevybrala třeba strom... ale tady to vidíte... to jsem prostě já...



... pak jsem přešla na květenu...
... oblíbená maceška...



... a dneska jsem během chvilky odpolední trénovala holčičky...



... a teď jdu vytáhnout pizzu z trouby, nalít sklenku vína a přitulit se k drahému na gauč, drobotina chrní a tak budeme doufat v klidný společný večer :)
Vám přání krásného víkendu posílám a za nahlédnutí a jakýkoliv názor předem děkuji :)))!!!




8 komentářů:

  1. Jako vždy u Vás - krásné,milé. Ta holčička s vlásky do stran mě fakt dostala - nádhera na druhou. Těším se na další, fakt šikovná!!! Zdraví Lu z Moravy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko milá, děkuji ;) Tu holčičku trénuji pro naší Terezku ;) ... Děkuji moc za slova a za přízeň! Š

      Vymazat
  2. Šárko, moc krásné....u mne zas vede ta maceška, ty barvičky...nádhera, ale obličejíčky jsou taky moc povedené....:)Blanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blani, děkuji moc ;)... kytky mě baví malovat od dětství, ale v olejomalbě se mi nelíbí. Ale akvarel si o ně přímo říká ;) mám teď rozmalovány fialky pro mamku, tak jsem zvědavá :D Díky za přízeň!! Š.

      Vymazat
  3. Je to nádherné. Taky bych to chtěla takhle umět.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné! Prima, že se holčiny usmívají ;). Pěkné dny!

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko, holčičky jsou nádherné, roztomilé obličejíčky, jenom bych dala asi očička trochu blíž k sobě. Jinak jsou úžasné a nádherně se usmívají. A ty vlásky. Jak už jsem někde psala, na co sáhnete se Vám daří. Přeji, ať se daří stále a další nádherné obrázky pod vašima rukama přibývají.
    Krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Prostě ten kumšt v sobě máš !
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!