čtvrtek 20. července 2017

Akvarelový...

... není den aby na mě odněkud nevyskočilo slovo výzva... 
... nejeden člověk s výzvou hubne, jiný peče a vaří... a já si řekla, že si vyhlásím svoji vlastní soukromou výzvu a zkusím se za léto poprat s akvarelem... 

... to, že olejomalba je moje srdcovka víte... co jsem ji zkusila, tak jí zůstávám věrná... zkoušela jsem třeba akryl, ale ten u mě propadl na nejnižší stupínek... barvy jsou na můj vkus nepoddajné, až moc plastické... a používám ho opravdu okrajově, spíše na podkladové větší plochy a detaily stejně dodělávám olejovkama...

... akvarel je pro mě stálou neznámou... před dvěma lety jsem dostala k narozeninám celou kazetu akvarelek od mé nejoblíbenější značky... uložila jsem je do šuplíku a vždy si je jen s posvátnou úctou prohlédla a zase schovala... ani nevím co můj strach způsobilo...

... tento rok jsem jako dárek dostala další sadu akvarelů... a tak od té doby nad tím přemýšlím stále víc, protože akvarel bych využila i v rámci ilustrací co mě čekají... a pak když s akvarelem přišla Lucie (LucieLiving), která se do něj vrhla po hlavě a já vidím, že to prostě jde, tak jsem se nechala nakopnout od Jitky Zajíčkové, že to mám prostě zkusit a tak po dalších 3týdnech boje sama se sebou ... jsem se rozhodla do toho jít a vyhlásit si sama sobě letní výzvu... ;)

... pouštím se do toho jako samouk, svojí vlastní cestou... stejně jako do olejomalby... a ať to dopadne jakkoliv, tak vše si povedu ve svém "akvarelovém deníčku" :)...
... a třeba nakopnu i někoho z vás a zjistíme, že se není čeho bát ;)...


Rozhodně se nelekejte, že olejomalbu odkládám do vzniklého prázdného šuplíku (stejně by se tam všechny ty barvy nevešly.... :)), a že nesplním vaše objednávky a přání ;)... Olej na mém stole zůstává dál a pracovat na něm budu stále jako doteď... jen ve volnějších chvílích ... no asi místo spánku a jídla (takže ve finále i zhubnu :))) ... budu tápat,kousat se do rtů, objevovat, nadávat, bouchat do stolu a třeba se i radovat z nově objevených a pokořených tajů akvarelu ;)

Akvarelu třikrát ZDAR!


Vaše Šárka♥

2 komentáře:

  1. Akvarel mám ráda. Je to takové vzdušné. Těším se až se tady objeví obrázek od Tebe. Docela jsem zvědavá.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já jsem sama také zvědavá. Jen je jasné, že svůj styl neopustím ;)...

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!